Klacht Telfort: Geen vaste telefoon meer en dus geen persoonsalarmering

Klachtnummer
# 294622
Gebruiker
Hk29
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Overgang van Telfort telefonie naar alles-in-één niet juist uitgevoerd, waardoor we geen vaste telefoon meer hebben, terwijl deze noodzakelijk is voor persoonsalarmering.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kruisweg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kruisweg,

    Heeft u een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent?

    Alvast bedankt voor de medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kruisweg,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen