Klacht Telfort: geen verbinding interactieve kastjes met tv's

Klachtnummer
# 139447
Gebruiker
merith
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Alles werkte prima tot vanmorgen het interactieve kastje beneden uitviel.
Alles geprobeerd om hem aan de praat te krijgen.
Modem uit opnieuw opstarten kabels gecontroleerd..
Bij de tv boven ook geprobeerd ook geen verbinding.
Bedrijf is telefonisch niet te bereiken..
Boven had ik al wel dat ik in de zoveel tijd geen uitzending meer had en moest ik steeds schakelen tussen zenders om hem weer goed te krijgen.
Nu dus GEEN tv.

De oplossing

Dat ik weer normaal kan kijken.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Slijkoort,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Slijkoort,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Slijkoort,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Slijkoort,

    De technische dienst van Telfort wil graag telefonisch in contact met u komen. Echter lukt dat niet op het opgegeven telefoonnummer.
    Heeft u nog een ander mobielnummer waarop u bereikbaar bent?

    Alvast bedankt voor de medewerking.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen