Opgelost door Telfort: Geen werkende verbinding Telfort

sad Opgelost
Robindg

Geen gehoor aan mijn storing zit al 5 dagen zonder internet en wordt door Telfort en hun servicepartner Gideon afgehouden omdat ze geen mogelijkheden zien. Dit vind ik wel erg vreemd dat je een klant zo lang zonder internet kan laten zitten zonder deze tegemoet te komen.

Werkend internet

Telfort
    Geachte heer De Graauw,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Update 17-10:

Terug gebeld door KPN die hebben een meting kunnen doen en, kregen geen waarde mee vanaf het verdeelkastje op straat naar mijn hoofdaansluiting. Ze gaan een monteur sturen om dit te bevestigen en aan te passen. Inmiddels al 6 dagen zonder netwerk thuis.
    Telfort
    Geachte heer De Graauw,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Robindg
In de verdeelkast aan straat was onze huisaansluiting niet goed aangesloten, jammer dat daar een week overheen ging en dat uiteindelijk KPN dit moest komen regelen

Ook een klacht indienen over Telfort?