Opgelost door Telfort: geen wifi verbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47329
Gebruiker
Roos
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds 2013 klant bij Telfort ,eerst paar maanden geen klachten , nu echter iedere avond storing. Internet heel traag en meestal geen verbinding, al verschillende malen gebeld met Telfort wel hoge telefoon kosten maar probleem niet opgelost, kanalen verschillende keren veranderd een ander modem, is een paar weken goed gegaan maar nu weer veel storing. Als ik bel krijg ik steeds hetzelfde advies maar dat help niet.

De oplossing

Wij betalen ieder maand voor internet en willen dat dan ook graag 24 uur per dag ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Mallegrom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Roos
    Datum
    heb nog geen reactie ontvangen.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Mallegrom, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Roos
    Datum
    Het is nu even afwachten waarschijnlijk hebben we de oplossing gevonden we kijken het nog een weekje aan hebben we met telfort afgesproken, het contact met telfort is heel goed en om de paar dagen word ik gebeld met de vraag of hoe het nu gaat met de internet verbinding.
  5. Auteur
    Roos
    Datum
    Telfort heeft goed geholpen om de klacht om te lossen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen