Opgelost door Telfort: geen wifi verbinding

Roos

Sinds 2013 klant bij Telfort ,eerst paar maanden geen klachten , nu echter iedere avond storing. Internet heel traag en meestal geen verbinding, al verschillende malen gebeld met Telfort wel hoge telefoon kosten maar probleem niet opgelost, kanalen verschillende keren veranderd een ander modem, is een paar weken goed gegaan maar nu weer veel storing. Als ik bel krijg ik steeds hetzelfde advies maar dat help niet.

Wij betalen ieder maand voor internet en willen dat dan ook graag 24 uur per dag ontvangen.

Telfort
    Geachte mevrouw Mallegrom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Roos
    heb nog geen reactie ontvangen.
    Telfort
    Geachte mevrouw Mallegrom, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Roos
    Het is nu even afwachten waarschijnlijk hebben we de oplossing gevonden we kijken het nog een weekje aan hebben we met telfort afgesproken, het contact met telfort is heel goed en om de paar dagen word ik gebeld met de vraag of hoe het nu gaat met de internet verbinding.
    Roos
    Telfort heeft goed geholpen om de klacht om te lossen!

Roos

Ook een klacht indienen over Telfort?