Klacht Telfort: Geld blijven innen na aflopen contract

Peter van der werf

Na beëindigen contract blijft telfort geld afschrijven. Klantenservice doet alsof neus bloed. Ze blijven afschrijven omdat ik niet heb gezegd dat ik geen nummerbehoud wil of wel. Nummer werd al lang niet meer gebruikt maar ze blokkeerde het en deblokkeerde het weer met bijbehorende rekening. Ik weiger te betalen dus hebben ze de onterechte rest schuld doorverkocht aan incasso bureau Gothia die sommeren mij te betalen met een boete bedrag van 40 euro als ik niet tijdig betaal. Ook heb ik hun gemaild en zij reageren net als telfort...... Niet ! Telfort heeft me ook aangemeld bij een stichting van wanbetalende mobile telefoon klanten gewoon omdat het kan zonder waarschuwing of wat dan ook.

Kwijtschelding geldbedrag. Afmelding bij die mobile wanbetaler stichting. En een het spijt ons zou wel gewaardeerd worden. En Gothia terugroepen.

Telfort
    Geachte heer Van der Werf,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Peter van der werf
    Een mevrouw van de KPN heeft mij gebeld en ingesproken op de voice mail dat ze Telfort opdracht zou geven om contact op te nemen met mij. Via de mail heeft incasso bureau Gothia ook laten weten een reaktie te forceren van Telfort.... Ik ben benieuwd wat er uit komt.
    Peter van der werf
    Het probleem is opgelost Gothia is terug geroepen, ik hoop dat ik bij die wanbetaler stichting word afgemeld. En ik hoef niet te betalen voor wat al afgesloten had moeten zijn..... Wat lief.
    Maar evenzogoed is het mijn eigen schuld word gezegd door de klantenservice van telfort want ik had aangegeven dat ik verder wou gaan met prepaid... NOU DUS MOOI NIET!!
    Opzeggen is opzeggen en als je daar een eind datum voor krijgt dan houd het op die datum op. Nooit weer telfort!
    Peter van der werf
    Ik vind het diep triest dat de papa (KPN) er aan te pas moet komen om problemen voor het kind (telfort) op te moeten lossen. Dat je als klant als oud vuil word behandeld als je wilt opzeggen. Ik hoop dat het nu eindelijk is gedaan en dat ze daadwerkelijk niet weer het gore lef hebben om een rekening te sturen (al zou me dat niet verbazen). In de toekomst nooit weer telfort en ik zal ze ook bij iedereen afraden, als je op het KPN netwerk wil ga dan gewoon naar KPN !

Peter van der werf

Ook een klacht indienen over Telfort?