Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: glasvezel(telefoon)
Details
De klacht
na lang klant te zijn geweest bij UPC heb ik besloten om over te stappen naar Telfort glasvezel.aan melden verliep zeer goed alles is geen probleem.
maar ik wilde vervroegen, dus gebeld geen probleem.
dan een paar dagen voor de gewenste vervroegde datum krijg ik te horen dat mijn telefoon nummer pas later word vrijgegeven door UPC!
dus ik gebeld, uitgelegd dat mijn abonnement eindigt. nee geen probleem zou gewoon kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
nu is het zover.
en je raad het al. IK KAN NIET GEBELD WORDEN.
natuurlijk gebeld, ze kunnen me door verbinden naar mijn gsm? maar de kosten zijn voor mij?
maar blijkt ook dat de klanten service niet op schrijft wat mijn specifieke vragen waren, alleen dat ik gebeld heb voor vervroeging van mijn abonnement???
had bij het aan melden al aan gegeven dat ik ook geen probleem had met een nieuw nummer. maar dat zou volgens hun helemaal niet nodig zijn??
zieltjes winnen!!!
De oplossing
dat ik gebeld kan worden, betaal niet voor niets abonnement kosten, met mijn huidige nummer of een totaal nieuw nummer.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.