Klacht Telfort: glasvezel(telefoon)

Frankg

na lang klant te zijn geweest bij UPC heb ik besloten om over te stappen naar Telfort glasvezel.
aan melden verliep zeer goed alles is geen probleem.
maar ik wilde vervroegen, dus gebeld geen probleem.
dan een paar dagen voor de gewenste vervroegde datum krijg ik te horen dat mijn telefoon nummer pas later word vrijgegeven door UPC!
dus ik gebeld, uitgelegd dat mijn abonnement eindigt. nee geen probleem zou gewoon kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
nu is het zover.
en je raad het al. IK KAN NIET GEBELD WORDEN.
natuurlijk gebeld, ze kunnen me door verbinden naar mijn gsm? maar de kosten zijn voor mij?
maar blijkt ook dat de klanten service niet op schrijft wat mijn specifieke vragen waren, alleen dat ik gebeld heb voor vervroeging van mijn abonnement???
had bij het aan melden al aan gegeven dat ik ook geen probleem had met een nieuw nummer. maar dat zou volgens hun helemaal niet nodig zijn??
zieltjes winnen!!!

dat ik gebeld kan worden, betaal niet voor niets abonnement kosten, met mijn huidige nummer of een totaal nieuw nummer.

Telfort
    Geachte heer Gijsbers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Frankg
    Dankzij de mediator van KPN, is er een gesprek geweest met Telfort. en werd door geschakeld naar mijn gsm en een compensatie bedrag. maar een later werd op mijn voicemail bericht in gesprokken dat het niet kon. ze zouden terug bellen nog niet gebeurt na 2 dagen. mijn mediator kon ik niet bereiken omdat haar naam fout heb opgeschreven.
    Frankg
    nu na in totaal 5 dagen nog heeft Telfort niet terug gebeld. heb inmiddels wel de mediator gesproken. dat Telfort maar het contract maar beëindigd, ze wachten gewoon tot het probleem verholpen is. zonder de dialoog aan te gaan. en denken dan dat men dan stil blijft. en braaf zonder commentaar blijft.
    Telfort
    Geachte heer Gijsbers, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Frankg
    dan 7 dagen ben ik gebeld, ze hadden eerder al gebeld op het nummer wat was afgesloten?? echt slim. heg heb abonnement bedraag van die maand terug gekregen, en een paar dagen laten werd een mooie bos bloemen afgeleverd. en ze hebben de interne fouten toegegeven. dus hier stopt het. en hoop dat alles zoals nu soepel verloopt.
    bedankt

Frankg

Ook een klacht indienen over Telfort?