Opgelost door Telfort: Glasvezel abonnement

Doodmoevantelfort

In april 2013 kwam hier een verkoper van Telfort aan de deur om het produkt glasvezel te verkopen. Ik heb deze man gevraagd met het oog op onze verhuizing, of het op ons nieuwe adres ook leverbaar zou zijn. Hij vertelde mij dat er in de gemeente Oldebroek glasvezel aanwezig is en beschikbaar. Met deze info ben ik een abonnement glasvezel aangegaan omdat wij op het nieuwe adres onze aansluiting konden meenemen. Nu blijkt dat er op ons nieuwe adres geen glasvezel beschikbaar is heb ik meerdere keren contact gezocht met telfort dat de verkoper geen correcte informatie heeft gegeven en dat er geen glasvezel beschikbaar is in Oldebroek en ik om deze reden wil ontbinden. Telfort snapt niet dat een stekker in de neus van een koe geen garantie is op glasvezel. Uiteindelijk naar de Telfort winkel in Zwolle mijn klacht gemeld maar naar drie keer contact bellen ze mij nog met de vraag of ik wil overstappen op glasvezel....nee dus!

Ik wil dat Telfort stopt met incasseren en schriftelijk bevestigd dat ze ook nooit maar dan ook nooit meer contact zoeken om een produkt aan te smeren door middel vam misleiding

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kappert,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Doodmoevantelfort
    Telfort heeft mij al 12x gebeld maar nog geen oplossing geboden. Ik heb via de mail op 25 juli 2013 een schriftelijke bevestiging ontvangen van een medewerkster klantenservice dat het glasvezel abonnement geannuleerd is maar zelfs dat is wederom niet voldoende! Contacten via telefoon of bewijzen via de mail word niet op gereageerd. Ik heb nu een aangetekende brief met alle bewijzen verzonden...alg. voowaarden art. 18.2 staat het duidelijk vermeld...geen levering op het adres!
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kappert, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Doodmoevantelfort
    Inmiddels heb ik een brief ontvangen waarbij word aangegeven dat mijn glasvezel abonnement is geannuleerd per 12-09-2013. Ik heb geen excuus brief ontvangen terwijl ik zwart op wit heb staan dat het abonnement al eerder gestopt zou zijn en moet nog steeds de rekeningen voldoen tot 12 september 2013. Het is schandalig dat je door misleiding 5 maanden moet betalen voor iets wat een bedrijf niet kan leveren!!
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kappert, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort nog eens schriftelijk contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Doodmoevantelfort
    Wederom geen reactie ontvangen. Probleem is in mijn ogen nog niet opgelost en de reactie blijft uit. Geen post geen mail geen telefoon.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kappert, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Doodmoevantelfort
    Oplossing leek zo mooi te zijn maar telfort laat het weer afweten
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kappert,De behandelaar van deze reactie heeft verschillende keren getracht u telefonisch te bereiken ivm de oplossing van de klacht. Dit is helaas niet gelukt.
    Wilt u hem rechtstreeks benaderen via 070- 343 20 93.Alvast bedankt voor de medewerking.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Doodmoevantelfort
    De klacht is inmiddels correct opgelost. Ik ben tevreden met de geboden oplossing en wil dit dossier graag afsluiten.
    Zie bovenstaande reactie.

Doodmoevantelfort

Ook een klacht indienen over Telfort?