Opgelost door Telfort: glasvezel en vast bellen werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31524
Gebruiker
Paulaner31
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij zijn in juni verhuisd en in mei ben ik al naar de Telfort winkel gegaan om naar glasvezel over te stappen in ons nieuwe huis. Het was een actie van 5 minutjes in de winkel en ik had het nieuwe contract ondertekend voor glasvezel internet inkl. vast bellen en ook nog de oude contract voor het vorige huis opgezegd.
2 weken later kwam een installateur van reggefieber die zei dat het glasvezel kabel gebroken is en dat "iemand" met me contact zou opnemen. Niemand nam contact met me op!Ik heb misschien 20 keer bij die hotline gebeld, ben 2 keer in de winkel en had contact met reggefieber gehad.Het is nu augustus en ik heb steeds nog geen internet of vast bellen en ik heb een eigen bedrijf!
Begin van deze maand heb ik dan een opzegbrief naar Telfort gestuurd, maar steeds nog geen reactie ontvangen.
Wat is met al die kosten voor die hotline en omdat ik alles via mobiel moet regelen?Ik wil zo spoedig als mogelijk van die contract af en naar een andere provider.

De oplossing

zo spoedig als mogelijk contract opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Haeussler,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Paulaner31
    Datum
    Als tot met vrijdag deze week (16.08.2013) weer niemand met me contact opneemt, ga ik overstappen naar een andere provider en lat de rest regelen bij mijn advocaat.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Haeussler,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Paulaner31
    Datum
    De kosten die voor me zijn ontstaan worden niet vergoed van Telfort! Echt belachelijk ,maar tenminste ben ik nu geen klant meer van Telfort...gelukkig!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paulaner31
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen