Opgelost door Telfort: glasvezel en vast bellen werkt niet

Paulaner31

Wij zijn in juni verhuisd en in mei ben ik al naar de Telfort winkel gegaan om naar glasvezel over te stappen in ons nieuwe huis. Het was een actie van 5 minutjes in de winkel en ik had het nieuwe contract ondertekend voor glasvezel internet inkl. vast bellen en ook nog de oude contract voor het vorige huis opgezegd.
2 weken later kwam een installateur van reggefieber die zei dat het glasvezel kabel gebroken is en dat "iemand" met me contact zou opnemen. Niemand nam contact met me op!Ik heb misschien 20 keer bij die hotline gebeld, ben 2 keer in de winkel en had contact met reggefieber gehad.Het is nu augustus en ik heb steeds nog geen internet of vast bellen en ik heb een eigen bedrijf!
Begin van deze maand heb ik dan een opzegbrief naar Telfort gestuurd, maar steeds nog geen reactie ontvangen.
Wat is met al die kosten voor die hotline en omdat ik alles via mobiel moet regelen?Ik wil zo spoedig als mogelijk van die contract af en naar een andere provider.

zo spoedig als mogelijk contract opzeggen

Telfort
    Geachte mevrouw Haeussler,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Paulaner31
    Als tot met vrijdag deze week (16.08.2013) weer niemand met me contact opneemt, ga ik overstappen naar een andere provider en lat de rest regelen bij mijn advocaat.
    Telfort
    Geachte mevrouw Haeussler,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Paulaner31
    De kosten die voor me zijn ontstaan worden niet vergoed van Telfort! Echt belachelijk ,maar tenminste ben ik nu geen klant meer van Telfort...gelukkig!!!

Paulaner31

Ook een klacht indienen over Telfort?