Opgelost door Telfort: Glasvezel. Al dagen geen telefoon, internet en tv
Details
De klacht
Op donderdag een klacht gemeld bij Telfort. Vrijdag nogmaals s 'ochtends en s 'middags gebeld. Er is mij toen gemeld dat het aan de adapter ligt, deze is opgestuurd. Zaterdag geen adapter. Zelf maar actie ondernomen, iemand gekeken naar de spanning en het ligt niet aan adapter, modem krijgt voeding. Wederom gebeld, konden niets betekenen. Maandagochtend gebeld, ligt bij KPN. Maar ik heb niets met KPN te maken, ik heb een contract bij Telfort ! Maandagmiddag en -avond nog geen oplossing en de beloofde adapter heb ik ook nog niet ontvangen. Is deze wel opgestuurd ? Het is nu dinsdagochtend en ik zit nu al 6 dagen zonder telefoon, internet en tv.De oplossing
Ten eerste wil ik dat mijn probleem snel opgelost wordt en dat de producten geleverd worden waarvoor ik betaal. Ten tweede wil ik mijn abonnementskosten terug over de periode dat de diensten niet geleverd worden. Ten derde wil ik een compensatie voor de telefoonkosten welke ik gemaakt heb om naar Telfort te bellen (tot nu toe 7 x !) en de overige telefoonkosten aangezien de telefoonlijn al 6 dagen het niet doet.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.