Opgelost door Telfort: Glasvezel. Al dagen geen telefoon, internet en tv

MDER

Op donderdag een klacht gemeld bij Telfort. Vrijdag nogmaals s 'ochtends en s 'middags gebeld. Er is mij toen gemeld dat het aan de adapter ligt, deze is opgestuurd. Zaterdag geen adapter. Zelf maar actie ondernomen, iemand gekeken naar de spanning en het ligt niet aan adapter, modem krijgt voeding. Wederom gebeld, konden niets betekenen. Maandagochtend gebeld, ligt bij KPN. Maar ik heb niets met KPN te maken, ik heb een contract bij Telfort ! Maandagmiddag en -avond nog geen oplossing en de beloofde adapter heb ik ook nog niet ontvangen. Is deze wel opgestuurd ? Het is nu dinsdagochtend en ik zit nu al 6 dagen zonder telefoon, internet en tv.

Ten eerste wil ik dat mijn probleem snel opgelost wordt en dat de producten geleverd worden waarvoor ik betaal. Ten tweede wil ik mijn abonnementskosten terug over de periode dat de diensten niet geleverd worden. Ten derde wil ik een compensatie voor de telefoonkosten welke ik gemaakt heb om naar Telfort te bellen (tot nu toe 7 x !) en de overige telefoonkosten aangezien de telefoonlijn al 6 dagen het niet doet.

Telfort
    Geachte mevrouw Derksen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    MDER
    Jawel, na 8 dagen zonder telefoon, televisie en internet doet eindelijk alles het weer. Over de verdere afhandeling kwa compensatie heb ik nog geen regeling kunnen treffen. Ik wacht nog op hun telefoontje ! Ben benieuwd of de afspraak nagekomen wordt.
    MDER
    Afgelopen vrijdag gebeld door klachtenafhandeling van Telfort, toen deed internet het nog niet. Zou dinsdag teruggebeld worden over hoe deze klacht verder af te handelen. Echter nog steeds niets gehoord !
    MDER
    Het heeft even geduurd. Maar Telfort heeft de klacht afgehandeld. Wel vind ik het erg slecht van Telfort dat er pas daadwerkelijk actie werd ondernomen nadat ik de klacht hier bij klachtenkompas gemeld had. Voor die tijd wordt je gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.

MDER

Ook een klacht indienen over Telfort?