Klacht Telfort: Glasvezel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122849
Gebruiker
AnnemiekeSD
Datum
6 reacties

Details

De klacht

29 - 05 - 2015 Heb ik bij Telfort glasvezel aangevraagd.
Heb binnen de door hun gestelde bedenk tijd al opgezegd. Daar reageren ze niet op.
Ze sturen wel rekeningen die niet kloppen, van 131,00 euro o.a. .
Vandaag maandag 10 augustus is nog niks opgelost, en zit blijkbaar nog steeds aan hun vast. Blijven ze rekeningen sturen en verder heb ik niks. Geen tv, geen telefoon en geen tv. Hoe kom ik ooit van deze ellende af.

De oplossing

Oplossing ??
Ik wil niks meer van Telfort. Ja dat ze mij geen rekeningen meer sturen. En mij uit hun bestand halen. Zodat ik naar een andere aanbieder kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Vink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    AnnemiekeSD
    Datum
    Wat ik heel erg vreemd vind, is dat je via internet wel een abonnement kan afsluiten. Maar dat ik die dus niet via internet kunt afzeggen. Ik begrijp hier niks van het is 2015 , alles gaat via internet. Maar afzeggen dus niet ? Weet iemand of dat echt zo is ?? Of word ik voor de gek gehouden ? Ik werd gisteren pas opgebeld nadat ik ze mailde dat ik naar de concurrent wilde. Ik kan dus niet bij hun weg. Het begon wel meteen over de geschillencommissie, en radar en kassa.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Vink,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer
    070- 343 21 22 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    AnnemiekeSD
    Datum
    In rekeningen sturen, mailen zijn ze goed. Maar communiceren kunnen ze niet. Kan ik echt niet van ze af ???
    Nog steeds Geen enkele aansluiting, geen telefoon ,geen internet en geen televisie. Het is een drama waar geen einde aan lijkt te komen. Ik word er gek van.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Vink,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  6. Auteur
    AnnemiekeSD
    Datum
    Ik ben nu van Telfort af (hoop ik), sinds gisteren. Maar ondanks dat krijg ik toch nog weer een rekening van hun. Vandaar min 1.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AnnemiekeSD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen