Klacht Telfort: Glasvezel

AnnemiekeSD

29 - 05 - 2015 Heb ik bij Telfort glasvezel aangevraagd.
Heb binnen de door hun gestelde bedenk tijd al opgezegd. Daar reageren ze niet op.
Ze sturen wel rekeningen die niet kloppen, van 131,00 euro o.a. .
Vandaag maandag 10 augustus is nog niks opgelost, en zit blijkbaar nog steeds aan hun vast. Blijven ze rekeningen sturen en verder heb ik niks. Geen tv, geen telefoon en geen tv. Hoe kom ik ooit van deze ellende af.

Oplossing ??
Ik wil niks meer van Telfort. Ja dat ze mij geen rekeningen meer sturen. En mij uit hun bestand halen. Zodat ik naar een andere aanbieder kan.

Geachte mevrouw Vink,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    AnnemiekeSD
    Wat ik heel erg vreemd vind, is dat je via internet wel een abonnement kan afsluiten. Maar dat ik die dus niet via internet kunt afzeggen. Ik begrijp hier niks van het is 2015 , alles gaat via internet. Maar afzeggen dus niet ? Weet iemand of dat echt zo is ?? Of word ik voor de gek gehouden ? Ik werd gisteren pas opgebeld nadat ik ze mailde dat ik naar de concurrent wilde. Ik kan dus niet bij hun weg. Het begon wel meteen over de geschillencommissie, en radar en kassa.
    Geachte mevrouw Vink,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer
    070- 343 21 22 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

AnnemiekeSD
    In rekeningen sturen, mailen zijn ze goed. Maar communiceren kunnen ze niet. Kan ik echt niet van ze af ???
    Nog steeds Geen enkele aansluiting, geen telefoon ,geen internet en geen televisie. Het is een drama waar geen einde aan lijkt te komen. Ik word er gek van.
    Geachte mevrouw Vink,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    AnnemiekeSD
    Ik ben nu van Telfort af (hoop ik), sinds gisteren. Maar ondanks dat krijg ik toch nog weer een rekening van hun. Vandaar min 1.

AnnemiekeSD

Ook een klacht indienen over Telfort?