Klacht Telfort: glasvezel

Klachtnummer
# 123213
Gebruiker
marrianne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

glasvezelinternet bekabeld 16mb download en 22 mb upload.
moet zijn 50 mb
al nieuwe router gekregen en 2 wifiversterkers geen verbetering met het internet
6 weken al bezig veel onvriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad iedere keer u moet de router resetten en op een ander kanaal zetten en dat werkt niet , laptop is niets mis mee is gecontroleerd .
zou terug gebeld worden wordt niet gedaan een vermogen aan belkosten , frustratie en irritatie en geld gekost .
2 monteurs geweest 1 van telfort en 1 van netwerk beheer hun conclusie probleem ligt bij telfort.
medewerkers beloven terug te bellen en een melding te maken vervolgens wordt ik niet terug gebeld of de melding is niet gemaakt
ben overgestapt van vodafone naar telfort ivm combivoordeel met vodafone nooit problemen spijt als haren op mijn hoofd

De oplossing

per ingang van direct op kunnen zeggen zodat ik naar een andere provider kan gaan
alle gemaakte kosten ( telefoon ) vergoed
De aansluitkosten terug
de betalingen voor het internet retour

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw IJzendoorn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    marrianne
    Datum
    als dat net zo snel gaat als dat er beloofd word teruggebeld te worden heb ik al wortel geschoten maar heb weer opnieuw goede hoop
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw IJzendoorn,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen