Klacht Telfort: glasvezel
Details
De klacht
glasvezelinternet bekabeld 16mb download en 22 mb upload.moet zijn 50 mb
al nieuwe router gekregen en 2 wifiversterkers geen verbetering met het internet
6 weken al bezig veel onvriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad iedere keer u moet de router resetten en op een ander kanaal zetten en dat werkt niet , laptop is niets mis mee is gecontroleerd .
zou terug gebeld worden wordt niet gedaan een vermogen aan belkosten , frustratie en irritatie en geld gekost .
2 monteurs geweest 1 van telfort en 1 van netwerk beheer hun conclusie probleem ligt bij telfort.
medewerkers beloven terug te bellen en een melding te maken vervolgens wordt ik niet terug gebeld of de melding is niet gemaakt
ben overgestapt van vodafone naar telfort ivm combivoordeel met vodafone nooit problemen spijt als haren op mijn hoofd
De oplossing
per ingang van direct op kunnen zeggen zodat ik naar een andere provider kan gaanalle gemaakte kosten ( telefoon ) vergoed
De aansluitkosten terug
de betalingen voor het internet retour
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.