Klacht Telfort: glasvezelabonnement wordt 30% duurder

loewi

Nog voordat de glasvezel in ons dorp Nieuwstadt is aangelegd deelt Telfort telefonisch mee dat mijn contract gewijzigd wordt; de abonnementsprijs voor telefoon en internet wordt verhoogd van € 31,50 naar € 40, 00 per maand. Als compensatie krijg ik de eerste twee maanden gratis. Blijkt dat de eerste prijs een lokkertje was toen de Telfortmedewerkers vorig jaar van deur tot deur liepen en tegen zes andere providers moesten concurreren. Ik kan nu wel mijn contract ontbinden; een mogelijkheid waar ik meteen gebruik van heb gemaakt.

Telfort
    Geachte heer Reumkens,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Reumkens,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?