Klacht Telfort: goedkoper abbonement

Klachtnummer
# 77049
Gebruiker
anneliesblok
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik werd vorige week gebeld door Telfort of ik niet een te dure bundel had, en of dat ze me een andere aanbieding konden geven..Ik was op dat moment in het buitenland ,en zei dat hij mij maandag 22 september me terug kon bellen .Dat heeft hij vanmiddag gedaan .Hij begon over een abbonement voor internet en tv .Ik vroeg aan hem of hij diegene was die mij de week er voor had gebeld .Hij zei van wel .Toen ik begon over die voordelige bundel wist hij van niets ,en zei plotseling dat hij niet gebeld had .Ik ben achteraf echt boos geworden en overweeg om niets meer bij telfort af tesluiten.

De oplossing

Bel niet met valse beloftes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Blok,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Blok, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen