Klacht Telfort: goedkoper abbonement

anneliesblok

Ik werd vorige week gebeld door Telfort of ik niet een te dure bundel had, en of dat ze me een andere aanbieding konden geven..Ik was op dat moment in het buitenland ,en zei dat hij mij maandag 22 september me terug kon bellen .Dat heeft hij vanmiddag gedaan .Hij begon over een abbonement voor internet en tv .Ik vroeg aan hem of hij diegene was die mij de week er voor had gebeld .Hij zei van wel .Toen ik begon over die voordelige bundel wist hij van niets ,en zei plotseling dat hij niet gebeld had .Ik ben achteraf echt boos geworden en overweeg om niets meer bij telfort af tesluiten.

Bel niet met valse beloftes

Telfort
    Geachte mevrouw Blok,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Blok, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?