Klacht Telfort: Grote organisatie kan simpele klacht niet oplossen

Bouchra Boussekla

Twee weken geleden heb ik gebeld om mijn abonnement welke in januari 2015 afloopt, te beeindigen. Tijdens dit telefoongesprek werd aangegeven dat ik mijn abonnement kan verlengen en dat jullie een leuke actie hadden. Ik kon de Samsung Galaxy S5 bestellen. Hierbij hadden jullie een actie dat ik een Samsung Galaxy Tablet gratis zou krijgen. Bij het ontvangen van mijn telefoon kreeg ik geen Samsung Tablet en tevens geen uitleg hoe ik deze eventueel zou kunnen krijgen. Door zelf even te googlen bleek dat ik dit via Samsung zelf dien aan te vragen. Geen probleem, zou je bijna zeggen.
Maar helaas, er wordt om een EANcode gevraagd. Deze code heb ik niet. Telfort kan mij verder niet helpen en na 4 telefoongesprekken komen we tot de conclusie dat de telefoon gewoon terug moet en dat ik dan weer opnieuw een bestelling moet plaatsen waarbij de kans bestaat dat ik niet als bestaande klant wordt aangemerkt en waardoor de actie niet voor mij van toepassing is. ERG OMSLACHTIG!

Een mogelijkheid om de Tablet in mijn bezit te krijgen zonder omslachtigheid.

Telfort
    Geachte mevrouw Boussekla,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Boussekla, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?