Opgelost door Telfort: Haperende decoder glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151966
Gebruiker
Marcel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

de glasvezel decoder van Telfort hapert bij het afspelen van opgenomen en/of progamma gemist. hierbij lijkt het of het progamma steeds op pauze wordt gezet.
Telfort al een keer of 4 hierover gebeld en gemeld maar deze zegt dat het een algemeen bekend probleem is en dit nu (lees afgelopen 3/4 jaar)nog niet is op te lossen en dat Telfort ook niet kan zien wanneer dit wel op te lossen is!!!
Telfort bied als oplossing gratis opnemen pakket aan en €10 telefoonkosten aan, of kosteloos beëindigen van het Telfort abonnement aan.
Ik wil dit beide NIET ik wil graag een OPLOSSING!

De oplossing

ik wil dat het probleem opgelost wordt.
misschien met een andere decoder

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Halteren,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Marcel
    Datum
    probleem is niet opgelost maar wel een goede compensatie gekregen van medewerker KPN (Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?