Klacht Telfort: hdmi

HANSSO

Mijn kastje de Amino m540 herkent niet automatisch het HDMI kanaal.
Bij het aanzetten dan komt eerst Analoogkanaal na drie maal klikken op HDMI 1.
Bij het afsluiten wordt eerst HDMI afgesloten en gaat het naar analoog dan weer afsluiten en de TV is uit.Volgens medewerker telfort (callcentre) valt hier niks aan te doen .Mijn tv een samsung staat afgesteld op hdmi het kastje van telfort staat op hdmi en het werkt niet dit moet toch wel te regelen zijn?Ik kom bij upc weg daar had ik de horizon daar had ik nooit problemen mee behalve blokjes .

Wat ik wil dat ze wel met een oplossing komen waarom kan de amino niet het hdmi kanaal aansturen en andere aparaten kunnen dit wel.Ze kunnen beter een logitech one erbij leveren dan is het probleem opgelost.

Telfort
    Geachte heer Kesimaat,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    HANSSO
    Ik wacht jullie bericht af.
    Telfort
    Geachte heer Kesimaat,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Is in behandeling
    Telfort
    Geachte heer Kesimaat,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    1 jaar zegt genoeg er zijn meer providers

HANSSO

Ook een klacht indienen over Telfort?