Klacht Telfort: hdmi

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 50764
Gebruiker
HANSSO
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Mijn kastje de Amino m540 herkent niet automatisch het HDMI kanaal.
Bij het aanzetten dan komt eerst Analoogkanaal na drie maal klikken op HDMI 1.
Bij het afsluiten wordt eerst HDMI afgesloten en gaat het naar analoog dan weer afsluiten en de TV is uit.Volgens medewerker telfort (callcentre) valt hier niks aan te doen .Mijn tv een samsung staat afgesteld op hdmi het kastje van telfort staat op hdmi en het werkt niet dit moet toch wel te regelen zijn?Ik kom bij upc weg daar had ik de horizon daar had ik nooit problemen mee behalve blokjes .

De oplossing

Wat ik wil dat ze wel met een oplossing komen waarom kan de amino niet het hdmi kanaal aansturen en andere aparaten kunnen dit wel.Ze kunnen beter een logitech one erbij leveren dan is het probleem opgelost.

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kesimaat,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    HANSSO
    Datum
    Ik wacht jullie bericht af.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kesimaat,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    HANSSO
    Datum
    Is in behandeling
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kesimaat,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    HANSSO
    Datum
    1 jaar zegt genoeg er zijn meer providers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HANSSO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen