Klacht Telfort: heb al een paar weken storing met me tv en huistelefoon!

Cvdlinden

Als ik me tv aan heb dan loop me beeld tussen door vast en me geluid valt soms zachter en dan komt tie weer terug! Maar heb ook als ik met me huis telefoon dat het vaak stoort en dan bel ik op naar telfort en dan krijg ik te horen ja dat komt omdat u een achterstand heb van 1 maand kan gebeuren die is betaald binnen 3 dagen en dan bel ik weer met het zelfde verhaal en dan krijg ik te horen ja dan moet u de telefoon kabel vervangen ook gedaan en vervolgens Heb ik het nog ik krijg elke keer iets anders te horen Maar vervolgens is mijn probleem niet opgelost en zit ik dus al dik een maand met storing waar ik me dus echt kwaad om maak en ik wil het nu echt opgelost hebben. U personeel weet niet eens waar ze het over hebben volgens mij want u mag in het systeem kijken ik heb nu al zovaak gebeld ik wordt er niet goed van meen ik echt dat het niet goed is gegaan met de automatische incasso kan gebeuren maar ben al zolang klant bij u en u heeft nog nooit een achterstand van mij gehad.

Ik hoop dat ik voor het weekend normaal tv kan kijken. Ik hoop dat ik nu eens een keer goed geholpen gaat worden door iemand die der wel verstand van heeft want ik betaal er genoeg voor maar niet voor iets wat niet goed is natuurlijk. Mijn klanten nummer is TVAGEXXF53. Ik doe morgen nog 1 poging om te bellen maar eigenlijk vindt ik dat u mij wel tegemoed kan komen met een monteur en voor het weekend dan nog want ik zit al zolang met die storing en aan de telefoon kom ik niet verder blijkt wel! Graag hoor ik het van u want nogmaals ik wil toch wel heel graag normaal tv kunnen kijken.

Telfort
    Geachte mevrouw Van der Lindem,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?