Klacht Telfort: Heel onprofessionele behandeling van Telfort en Gideon monteurservices betreffende mijn Bed and Breakfast

Eva

Sinds 3 augustus zou mijn internet moeten werken, maar we zijn nu bijna een maand verder en ik word door beide bedrijven steeds aan het lijntje gehouden.
Er zijn inmiddels 6 monteurs langsgeweest. Elke keer als er een monteur komt, is deze te laat of is er maar even, waarbij hij aangeeft dat er weer een nieuwe monteur moet langskomen. Vervolgens zit er gemiddeld steeds een week tussen de nieuwe afspraken. Vorige week is er een 5e monteur langs geweest die voor de deur stond, terwijl ik even in de tuin zat. Ik heb hem niet gehoord, waarna hij ook niet gepoogd heeft telefonisch contact met mij op te nemen. Vandaag zal er een 6e monteur langskomen die 2 uur bezig zal zijn. Na twee belletjes naar de provider, bleek hij ' buiten ' te werken. Hij zal langskomen, ik zat bij het raam te wachten . Dit is niet gebeurd en volgens Gideon was ik er niet en heeft de monteur niet gebeld. Dit is een leugen en de druppel voor mij om een klacht in te dienen tegen deze onprofessionele werkwijze.

Hierbij zal ik graag een oprechte excuses willen ontvangen. Daarbij heb ik nog steeds geen werkend internet en werd er weer geopperd dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Dit heb ik helaas al 6 keer gedaan, zonder enig gewenst resultaat. Ik wil zo snel mogelijk een oplossing en een werkend internet. Graag zal ik willen dat een afspraak zo snel mogelijk gemaakt wordt. Daarbij wil ik de abonnement kosten van afgelopen maand teruggestort willen krijgen en een compensatie voor een maand geen internet, korting aan gasten en dagen die ik vrij moest nemen/ houden voor de monteuren

Telfort
    Geachte heer Maluf,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Maluf,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?