Klacht Telfort: Herstel van de verbinding

Klachtnummer
# 321261
Gebruiker
kannietwachten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Internetverbinding ten onrechte afgesloten per 31-8-2018 omdat een onbekend persoon bij een andere provider een abonnement heeft aangevraagd. Die heeft dat op 30-7-2018 aangevraagd en op 3-8-2018 zelf teruggedraaid.

De oplossing

Afhandelen van de klacht. Terugbellen volgens afspraak wat steeds niet gebeurt. Vergoeding van kosten en geen duurder abonnement omdat alles nu via een nieuwe aanvraag hersteld moet worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smans,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen