Klacht Telfort: het doorgeven van een klacht betekend als oplossing een nieuw jaarcontract??????

mup78

na op 26 juni eindelijk iemand aan de lijn te hebben die mij kan helpen met mijn klacht ( ik was een tijd daarvoor benaderd door telfort omdat mijn kosten lager konden, uiteindelijk heeft de verandering alleen maar hogere telefoonkosten opgeleverd en dit wilde ik dus terug gedraaid hebben omdat ik dus fout was voorgelicht) vertelde de beste man mij dat het helaas niet terug gedraaid kon worden omdat de actie waar ik daarvoor gebruik van maakte niet meer geldig was. hij bood excuses aan en kon als enige een maand lang mijn internet abbonnement terug geven. deze vergoeding was natuurlijk niet waar ik op had gehoopt maar was al bezig met zoeken naar een andere provider dus vond het prima. nu heb een andere provider gevonden met een interessante aanbieding en wilde telfort dus opzeggen. wat blijkt met het accepteren van de maand korting heb ik gelijk een jaarcontract afgesloten!!! de man die ik vandaag sprak zei dat dat altijd zo was als je een tegemoetkoming krijgt!!

ik wil mijn abbonnement per direct opzeggen zoals ik al tijd van plan was en heb nooit ingestemd met een nieuw jaarcontract. waarom zou ik dat willen als ik al niet tevreden was???!!! heb ook geen bewijs dat ik ermee ingestemd heb, kon telfort me ook niet geven ze zeiden dat ze het me gemaild hebben maar heb niets ontvangen.

Telfort
    Geachte mevrouw Hunting,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?