Klacht Telfort: Het duurd te lang!!!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 302933
Gebruiker
Deprie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al 6weken geen TV ontvangst.Code 301. 3 monteurs gehad en veel telefoon verkeer.Kpn ????? ben het nu wel een keer zat!!!!!!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groenhout,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Groenhout,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

  3. Auteur
    Deprie
    Datum
    De tv ontvanger doet nog steeds niet.Op het moment kijken we via digitenne tv.Dat het lang duurd wisten jullie al.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Deprie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is nog niet opgelost.Op het moment kijken we digitenne tv.Maar internet tv werkt nog steeds niet.Wel contact met telfort maar geen resultaat.Zo lang mag het toch niet duren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen