Klacht Telfort: Het mysterie van de verdwenen MB's

Mimi26

Geachte Telfort,
Vandaag is het de tweede keer in 1 week dat al mijn MB's op zijn! De eerste keer 850 mb en de 2e keer 450 mb, zomaar verdwenen, zonder dat ik op de tijdstippen die jullie aangeven dat de data verbruikt is mijn telefoon gebruikt heb.
Helaas heeft dit probleem zich hiervoor ook al meerdere malen voortgedaan. Waardoor ik iedere keer zonder internet zit en eerlijk gezegd ben ik het helemaal zat met Telfort. Wanneer ik bel wordt ik doorverwezen naar jullie winkel en andersom. Niemand schijnt te weten waar mijn probleem zich uit voortdoet komen.
Wat ik zelf doe om ervoor te zorgen dat ik niet in 1 dag al mijn MB's verbruik? Nou allereerst heb ik alle automatische updates en dergelijke uitgezet. (Dit is tevens gecontroleerd in de winkel). Daarnaast heb ik de mobiele data voor alle apps die ik niet dagelijks gebruik uitgezet. Houdt ik het dataverbruik van de apps bij. Automatisch afspelen van videos en dergelijke staat uit.

Het liefste zou ik van dit contract af willen, maar dat schijnt helaas ook lastig te zijn.

Quick fix: lijkt me een vergoeding van 1000MB minimaal.
Lange termijn: Zoek eens fatsoenlijk uit waar deze MB's naar toe gaan, zodat jullie het probleem kunnen verhelpen

Telfort
    Geachte mevrouw Hartelman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?