Opgelost door Telfort: het niet kunnen uitporteren van mijn mobiele nummer waardoor ik niet tijdig kan overstappen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52544
Gebruiker
Didier13
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 januari kwam het verlossende bericht van Telfort dat zij mij inderdaad niet de service kunnen verlenen waar ik voor betaal en die ik nodig heb en dat ik per direct vrij was om over te stappen ( oorspronkelijke einddatum ligt op 05/05/2014): er zou een blog van worden aangemaakt zodat dit duidelijk zou blijken bij het over stappen
Medio februari kom ik een mooie aanbieding tegen om te kunnen overstappen, papieren ingevuld en tie gestuurd naar Typhone en nu blijkt de afdeling die de uitportering afhandelt nergens van te weten; klantenservice gebeld ( totaal een uur aan de telefoon gehangen gedurende vier gesprekken tegen 0900 tarief en die heeft gisteren een interne memo gemaakt die doorgestuurd wordt naar de betreffende afdeling en mijn telefoontje aangemerkt als een klacht en dat schriftelijk bevestigd.
afhand termijn 10 dag

De oplossing

Zal uiteindelijk wel goed komen, de uitportering, maar ik loop een mooie aanbieding mis om over te stappen en lijdt dus schade en wil graag daarin volledig gecompenseerd worden.
Schade door het mislopen van deze prachtige aanbieding , 1 tablet Samsung
Galaxy tab3 7.0 Lite White t.w. van € 159,--, 24 maanden extra abo kosten ad € 4,-- per maand ( € 96,--) en een uur bellen naar Telfort ad € 10,--, totale schade € 265,--

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van der Waal,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Didier13
    Datum
    no comment

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Didier13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen