Klacht Telfort: Hoge kosten op nummer 09068666

Klachtnummer
# 360086
Gebruiker
Fartun
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op internet op gezochte naar telfort klantenservice kom ik op nummer 09068666 had ik gebelt neemt op manier zegt hij waar kan ik jou doorverbinden? heb ik gezegt telfort wil ik !!, 2 keer had ik naar gebelt naar dit nummer op 09068666. Datum 06-03--2019 €13,59 €16,35. Totaal kost €29,94. Niet normaal ik ben heel erg boos!!! nog nooit betaal telfort met zo hoge rekening het moet hier gestopt worden hier worden veel slachtoffer gemaakt. Ik ben jaren lang van telfort klanten dit was de eerst keer en de laste keer dat ik naar deze nummer belt

Gewenste oplossing

Het wordt door telfort naam als klantenservice wordt gebruikt ik wil graag de kost terug krijgt telfort heeft al mijn rekening bank al afgeschreven telfort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mohamed,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Fartun
    Datum
    Goedemiddag

    Ik zag oproep gemist bericht gegregen vaandag dat ik niet terug hoeft te bellen dat wordt je terug gebelt staat er op. De reden dat ik bel telfort datum 06-03-19 de kost krijgt €29,94 was mijn Wifi is heel slecht ze zegt dat ik moet zelf kapel monitor naar woonkamer zelf montiren ik kan niet zelf doen geen verstandig ze wil niet montuur sturen ik betaal altijd neetjes €51 tot €55. Alles in 1, glasvezel. Heel slecht wife heb ik beneden mijn zoon kan niet ps4 spelen en tv Netflix kan ook niet kijken traag wife ik ben niet eimand die wakker klachten maken ik hoop dat u hier me kan probleem oplost.
    Mvg fartun
  3. Auteur
    Fartun
    Datum
    Ik heb gekregn telfort klantenrelatie over de €30 had ik betaalt krijg ik telfort €15 terug, nog niet op me rekening bank ik ben wat op geluchte een deel terug krijgt. Over slecht wifi krijg ik modem v10 had ik v8 modem en monteur komt morgen boven verdibing mijn huis had ik boven wifi versterkt gratis gekregen klantenrelatie het is heel oud en verkleur wit naar gel slecht wifi boven,omdat het had ik lang tijdt ik vind heel jammer telfort geef me aan het kost €52 wifi versterkt terwijl het gatis krijgt ander profiteert.
  4. Auteur
    Fartun
    Datum
    Ik hen een monteur gegregen tot nu toe zie ik geen probleem hoop ik ook niet het is goed zo

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen