Opgelost door Telfort: Hoge rekening door data verbruikskosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 6112
Gebruiker
Hans Woudenberg
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over plotselinge dataverbruikkosten op mijn Telfort mobile abonnement, het abonnement loopt sinds augustus 2011, altijd binnen de bundel gebleven op het zonder internet. tot 15 juni 10.49 (zo kan ik nu zien in de specificatie) ineens kosten gaan lopen voor datagebruik, zonder dat daar een bewuste handeling voor is verricht. ik wordt geconfronteerd met ruim 350 euro aan extra kosten gemaakt in drie dagen omdat ineens de optie mobiel internet openstond. Normaal kan ik alleen internetten via wifi wat ik dan ook vaak doe thuis. Ik vind het bijzonder dat je zonder dat je dat bewust bent zomaar 350 euro in rekening wordt gebracht (ik heb bewust een abonnement zonder mobiel internet), dat blijkbaar ongemerkt dergelijke cruciale instellingen kunnen worden gewijzigd, en dat de kosten per Mb tegen een zo enorm bedrag worden berekend. Ik ben het niet eens met deze plotselinge kosten, ik heb namelijk niet het idee dat ik deze heb veroorzaakt.

De oplossing

restitutie van het in rekening gebrachte bedrag

8 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Woudenberg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hans Woudenberg
    Datum
    ik ben gebeld door kpn zij zoeken het nu verder uit met telfort, ik wacht op hun reactie. ben wel de komende 3 weken op vakantie
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Woudenberg,De behandelaar van de reactie neemt binnenkort contact met u op.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Hans Woudenberg
    Datum
    ik wacht het contact af, ben wel op vakantie dus niet altijd bereikbaar
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT namens Telfort
  6. Auteur
    Hans Woudenberg
    Datum
    heb een vervelende brief van Telfort ontvangen, stelde niet tevreden. Maar ben blij verrast door het telefoontje van KPN die een zeer positieve oplossing voorstelden. Ik wacht de formaliteiten nog even af maar ben hoopvol gestemd zeer nette reactie van KPN. Later na afhandeling meer
  7. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Woudenberg,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Hans Woudenberg
    Datum
    ben erg tevreden met de oplossing die KPN heeft geboden, dankHans

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans Woudenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen