Opgelost door Telfort: Hoge rekening mb-gebruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12471
Gebruiker
Rachida
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Telfort heeft onlangs automatisch een bedrag van € 682,92 aan mobiele data van rekening afgeschreven en binnenkort nog een bedrag van 788,18(aankomende factuur).Totaal € 1471,10. Rekening waarvan ik behoorlijk geschrokken ben. Ik heb een sim only abonnement van € 6,95. Ik heb nooit gekozen voor mobiel inetrnet van Telfort en ze hadden mij nooit gewaarschuwd. Thuis heb ik al een aansluiting(Telfort) en Wifi van mijn nieuwe telefoon(sony ericsson-april 2012 gekocht) stond altijd thuis aan. Het was nooit mijn bedoeling contact te maken met het Telfort mobiel internetverkeer.
Dit is mij eerder nooit overkomen en op de site van Radar zag ik dat KPN(21 september 2011) de klanten met onverwachte hoge rekening eenmalig te crediteren op hun datagebruik.

De oplossing

KPN heeft aangegeven in het artikel van Radar de kosten boven € 100, eenmalig kwijt te schelden en ik hoop ten zeerste dat ik daar ook onderval. Ik en mijn man zijn al jaren klant van Telfort en hebben nooit klachten gehad.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Elouardi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rachida
    Datum
    Gisteren heb ik een mailtje ontvangen van Telfort. Daarin staat dat Telfort mij eenmaal tegemoet komt. De oplossing is: ik betaal € 32,52 + abonnementskosten en de rest wodt kwijtgescholden. Ik ben zeer opgelucht en tevreden hoe Telfort deze klacht heeft afgehandeld...Ik verwacht binnen enkele dagen het bedrag op mijn rekening.Groeten,
    Rachida
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Elouardi,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Rachida
    Datum
    Vandaag weer gesproken met Telfort en er zal begin november correctie plaatsvinden. Ik dank Telfort en KPN voor de geboden service. En niet te vergeten de klachtenkompas.Mijn dankRachida

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rachida
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?