Opgelost door Telfort: Ik ben verhuisd en Telfort kan niet leveren op mijn nieuwe adres, maar ik moet wel betalen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 264813
Gebruiker
Zuider
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben verhuisd en nu blijkt dat Telfort dezelfde producten NIET kan leveren op het nieuwe adres, dus zou ik mijn internetabonnement kunnen opzeggen per inschrijfdatum op het nieuwe adres. Een bewijs van verhuizing was bijgevoegd bij de brief die ik had verstuurd, maar Telfort heeft de brief wel ontvangen, maar bewijsstuk niet. Of zij het nou wel of niet hebben ontvangen, het blijft een feit dat ik ben verhuisd en zij mijn abonnement NIET konden leveren op mijn nieuwe adres.
Nu ligt het bij Lindorff Incasso en negeren ze al mijn klachten en bezwaren.
Ow trouwens... Ik had al jarenlang een internetabonnement bij Telfort, het gaat niet eens ok een nieuwe abonnement. Toen ik belde omdat mijn internet heel traag was, heeft de medewerker aan de telefoon, mijn internetsnelheid verhoogd, waardoor ik een nieuwe abonnement kreeg en er een jaar aan vast kwam te zitten. Nu blijkt dat die hogere internetsnelheid niet eens geleverd kon worden op dat adres, dus hij heeft me ook nog belazerd!

De oplossing

Ik wil dat ze dit abonnement per mijn verhuisdatum stopzetten en de openstaande saldo crediteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Adiguzel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Zuider
    Datum
    Mijn klacht is opgepakt en naar wens verholpen. Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht. Er is contact met mij opgenomen door Telfort, mijn verhaal is aangehoord en ook volgens hun stond in in mijn recht dus is het dossier gesloten. Dit is precies zoals ik het al jaren gewend ben van Telfort!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zuider
Datum
Uiteindelijke oplossing
BetaHet dossier is gesloten en ik hoef niks te betalen. TOP!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen