Opgelost door Telfort: Ik ben verhuisd en Telfort kan niet leveren op mijn nieuwe adres, maar ik moet wel betalen.

Zuider

Ik ben verhuisd en nu blijkt dat Telfort dezelfde producten NIET kan leveren op het nieuwe adres, dus zou ik mijn internetabonnement kunnen opzeggen per inschrijfdatum op het nieuwe adres. Een bewijs van verhuizing was bijgevoegd bij de brief die ik had verstuurd, maar Telfort heeft de brief wel ontvangen, maar bewijsstuk niet. Of zij het nou wel of niet hebben ontvangen, het blijft een feit dat ik ben verhuisd en zij mijn abonnement NIET konden leveren op mijn nieuwe adres.
Nu ligt het bij Lindorff Incasso en negeren ze al mijn klachten en bezwaren.
Ow trouwens... Ik had al jarenlang een internetabonnement bij Telfort, het gaat niet eens ok een nieuwe abonnement. Toen ik belde omdat mijn internet heel traag was, heeft de medewerker aan de telefoon, mijn internetsnelheid verhoogd, waardoor ik een nieuwe abonnement kreeg en er een jaar aan vast kwam te zitten. Nu blijkt dat die hogere internetsnelheid niet eens geleverd kon worden op dat adres, dus hij heeft me ook nog belazerd!

Ik wil dat ze dit abonnement per mijn verhuisdatum stopzetten en de openstaande saldo crediteren.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Adiguzel,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Zuider
    Mijn klacht is opgepakt en naar wens verholpen. Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht. Er is contact met mij opgenomen door Telfort, mijn verhaal is aangehoord en ook volgens hun stond in in mijn recht dus is het dossier gesloten. Dit is precies zoals ik het al jaren gewend ben van Telfort!

Zuider
BetaHet dossier is gesloten en ik hoef niks te betalen. TOP!

Ook een klacht indienen over Telfort?