Klacht Telfort: Ik had een sim omly abbonement bij Telfort in 2011 met looptijd 24 maanden. Hebben ze stilzwijgend door laten lopen.

Marijke de Roos

Er is bij Telfort in Mei 2011 een Sim only Abonnement afgesloten voor 24 maanden. Dit nummer is al lange tijd niet meer in gebruik en nu blijkt dat Telfort nog steeds een bedrag van 25,99 van onze rekening haalt. We zijn in Mei 2013 overgegaan naar Vodafone.
Ik heb telefonisch contact Met Telfort gehad, maar zij weigeren ons te compenseren.

Ik wil dus een compensatie voor de jaren dat Telfort het stilzwijgend heeft verlengt terwijl de looptijd van het sim only contract al lang was verlopen en zij ons op geen enkele wijze hebben benaderd om te melden dat het abonnement was verlopen.

Telfort
    Geachte mevrouw De Roos-Wittebrood,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Marijke de Roos
    Heel prettig dat uw er zo snel op heeft gereageerd en vind het heel prettig dat er snel contact wordt opgenomen om dit gezamenlijk goed af te handelen.
    Telfort
    Geachte mevrouw De Roos-Wittebrood, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telffort)

Ook een klacht indienen over Telfort?