Klacht Telfort: Ik had een sim omly abbonement bij Telfort in 2011 met looptijd 24 maanden. Hebben ze stilzwijgend door laten lopen.

Klachtnummer
# 98859
Gebruiker
Marijke de Roos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is bij Telfort in Mei 2011 een Sim only Abonnement afgesloten voor 24 maanden. Dit nummer is al lange tijd niet meer in gebruik en nu blijkt dat Telfort nog steeds een bedrag van 25,99 van onze rekening haalt. We zijn in Mei 2013 overgegaan naar Vodafone.
Ik heb telefonisch contact Met Telfort gehad, maar zij weigeren ons te compenseren.

De oplossing

Ik wil dus een compensatie voor de jaren dat Telfort het stilzwijgend heeft verlengt terwijl de looptijd van het sim only contract al lang was verlopen en zij ons op geen enkele wijze hebben benaderd om te melden dat het abonnement was verlopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw De Roos-Wittebrood,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Marijke de Roos
    Datum
    Heel prettig dat uw er zo snel op heeft gereageerd en vind het heel prettig dat er snel contact wordt opgenomen om dit gezamenlijk goed af te handelen.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw De Roos-Wittebrood, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telffort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen