Klacht Telfort: Ik heb een klacht voor Telfort

Klachtnummer
# 145658
Gebruiker
Cees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Winsum
29-12-2015
Ondergetekende heeft sinds april dit jaar een I-Phone gekocht bij de plaatselijke leverancier in Winsum (Waszkovsky), het was een goedkope aanbieding, de eerste
aanbetaling was € 50- en de eerste factuur van € 10.46 betaalde hij op 27 april j.l.
Sindsdien werd automatisch een bedrag afgeschreven van ruim 9 euro tot en met
25 november 2015 van € 9.33.
Gisteren werd plotseling een bedrag afgeschreven van € 60.60 . Hij is geen wanbetaler en heeft voldoende geld op zijn bank ABN-AMRO. Hij is zeer slechthorend en dacht met deze koop zijn vaste telefoon te kunnen afschaffen en heeft van de I-Phone geen gebruik gemaakt, want hoorde daar ook niet op.
Hij verwachtte een normale rekening, maar deze is buiten proporties, hij heeft het geld door de bank laten storneren. Overigens weet hij niet goed met het apparaat om te gaan en heeft niemand die hem kan helpen. Hij is tachtig jaar en woont in een aanleunwoning. Bellingeweer 13 9951AM te Winsum gn.

De oplossing

Hij wil zijn geld terug en informeert morgen bij zijn leverancier en snapt niet hoe 9 euro
plotseling 60.60 euro wordt. Hij voelt zich opgelicht, temeer omdat deze incasso door gaat zonder zijn toestemming, terwijl hij niets gekocht heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Muysson,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen