Klacht Telfort: Ik heb een prepaid tel van telfort. De laatste dagen ben ik lastig gevallen door sms van 4329!

Klachtnummer
# 147768
Gebruiker
Tina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is door 4329 € 12 euro van mijn beltegoed gebruikt. Ze hebben nu op een andere manier een mail gestuurd namens de NS voor een actie. Je krijgt 2 gratis kaarten om te reizen, er wordt gevraagd naar je tel en of je een sms wil sturen naar 4329 voor akkoord ,wat ik niet gedaan heb.
Hoe kan ik het nummer blokkeren?

De oplossing

4329 blokkeren!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Uwuratuw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen