Opgelost door Telfort: Ik heb geen internet omdat ik geen glasvezel heb

content Opgelost
Rene1966

Telfort heeft mij een mail gestuurd dat ik gratis zonder extra kosten kon overstappen van ADSL internet naar het glasvezelnet.
Ik heb Telfort daarna gebeld en verteld dat ik geen glasvezel heb in mijn huis nog in de tuin.
Dit gegeven klopte niet volgens de medewerker en ik kon gewoon over op het glasvezelnet.
Op 12 November staat de monteur aan de deur om alles aan te sluiten en constateert dat er geen glasvezel aanwezig is zoals ik van te voren verteld heb.
De monteur heeft nog met verschillende nummers gebeld en ik moest mij maar melden bij KPN NetwerkNL maar die vertellen dat ik bij Telfort moet zijn.
Bij Telfort vertellen ze mij dat ik bij KPN Netwerk moet zijn.
Beide zeggen ze dat ik gewoon aangesloten ben en van hun diensten gebruik maak terwijl het modem nog nieuw hier op de tafel ligt en geen glasvezelkabel aanwezig is.
Bij de vraag aan Telfort of ik AUB weer terug naar het koperen netwerk terug mag is het antwoord dat dit onmogelijk is.
Inmiddels zit ik al een paar weken zonder internet en doe dit alles via de hotspot van mijn telefoon wat niet goedkoop is en op is op.
Daar moet ik nog vertellen dat ik in afgelopen Dezember / Januarie ook al een maand zonder internet gezeten heb door graafwerkzaamheden.
Het houd niet op

Of mij terug schakelen naar het koperen netwerk of glasvezel aansluiten.

Telfort

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

Telfort Webcare
    Update
    Na de plaatsing van mijn klacht hier is er vaart in gekomen.
    Een uur na plaatsing ben ik gebeld dat er de dag erna een monteur komt.
    Deze heeft gezocht naar de glasvezel en niet gevonden waarnaar hij stappen heeft gezet.
    En ja , afgelopen vrijdag stonden hier 2 monteurs die de glasvezel voor onder het trottoir hebben opgezocht en bij mij binnen hebben aangesloten.
    Hellemaal top.
    Ik heb vanaf 5 december weer internet , jongens bedankt

Rene1966
een uur na de plaatsing van mijn klacht hier ben ik gebeld door Telfort. Er is een monteur aan het graven geweest om de glasvezel te zoeken. niet gevonden. Een paar dagen later, 5 December kwamen weer 2 monteurs om de glasvezel te zoeken , deze kabel hebben ze onder het trottoir gevonden , naar binnen gebracht en aangesloten. Sinds 5 December weer internet, mooi gedaan jongens. Ik had die week ook een noodpakket gekregen van KPN wat wel fijn was om op het net te kunnen. Verder niets meer gehoord van Telfort of Kpn.

Ook een klacht indienen over Telfort?