Klacht Telfort: Ik heb op 16 september een klacht verstuurd en nog geen reactie van Telfort ontvangen

L.A.M.

Beste medewerkers van Telfort

Aanleiding is
1)De slechte communicatie vanaf april 2014 wat betreft het overzetten van een zakelijk nummer naar een privé nummer( zelfs afgelopen week heb ik nog een brief ontvangen van Telfort zakelijk om mijn mail adres door te geven terwijl het verzoek vanaf april 2014 was mijn zakelijk nummer om te zetten naar privé)

2)Een bedrag van € 97,54 wat mij alsnog in rekening is gebracht en waarvan een medewerkster mij eerder had verzekerd dat het allemaal verrekend en betaald was. Ik had een sim- only abonnement en ik werd voor dit hoge bedrag aangeslagen omdat er internet in ene werd berekend na aanschaf van een nieuw toestel. Voor details verwijs ik u naar de brief van 16 september. Inmiddels heb ik wel een brief van Preventel ontvangen naar aanleiding van een bezwaarschrift dat ik naast de klacht ook op 16 september heb verstuurd,dat ik daar niet meer geregistreerd ben. Dit is fijn te vernemen.

Graag een spoedige reactie. Ik wil eventueel wel klant blijven maar vind een excuus vanwege de slechte communicatie op zijn plaats en ik wil niet het bedrag van € 97,54 betalen en ik wil uit het bestand van Telfort zakelijk, kennelijk sta ik nog steeds geregistreerd onder Abouts.

vriendelijke groet
L.A.M. Dam

Telfort
    Geachte mevrouw Dam,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?