Opgelost door Telfort: Ik zou 2 tv's aan kunnen sluiten zonder extra 4 euro te moeten betalen zoals mijn vraag

Bezwaar I)Alles in een telfort,muv vaste telefoon a 35,50
Nu blijkt,bij levering, dat ik een aansluitkastje mis, om de tweede tv aan te sluiten.Ik had gevraagd om op 2 tv's TEGELIJKERTIJD te kunnen kijken,woonkamer én elders in huis via stroomleiding! Er zijn echter 2 aansluitkastjes nodig en die tweede kost 4 /mnd ook al koop je hem los zelf voor 30 a 40 euro.Als ik elders tv wil kijken moet ik kastje verplaatsen, dus in mijn ogen heb ik maar één tv aansluiting.
Bezwaar II) Bovendien had ik 2 weken bedenk/opzegtijd,maar toen had ik nog NIETS geleverd gekregen. Pas ná ontvangst,opzegtermijn verstreken, constateerde ik dit. Bestelling annuleren MOET tot 2weken NA levering mogelijk zijn !

Je moet opdracht op kunnen zeggen tot 2 weken NA levering produkt, de hardware dus !
Goede uitleg aan telefoon,eigenlijk hebbrn ze gelogen vind ik, ik had gevraagd om tegelijkertijd op 2 tv's te kunnen kijken ZONDER extra kosten.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Hunsel,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    telfort klacht
    Mijn abonnement gaat 1 juli in bij telfort,graag eerder reactie gewenst van hun.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Hunsel,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    telfort klacht
    Telfort zal in toekomst duidelijker uitleg geven over aansluiten en TEGELIJKERTIJD op meerdere toestellen tv kijken.Ik heb de meerkosten tweedw toestel vergoed gekregen voor de duur van het contract,was 1 jaar. N.a.v. het de tweede opmerking,terug kunnen sturen tot 2 weken ná ontvangst pakket,de hardware dus, heb ik géén reactie gekregen.Dit is ter kennisneming aangenomen.

telfort klacht

Ook een klacht indienen over Telfort?