Opgelost door Telfort: Ik zou 2 tv's aan kunnen sluiten zonder extra 4 euro te moeten betalen zoals mijn vraag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115908
Gebruiker
telfort klacht
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bezwaar I)Alles in een telfort,muv vaste telefoon a 35,50
Nu blijkt,bij levering, dat ik een aansluitkastje mis, om de tweede tv aan te sluiten.Ik had gevraagd om op 2 tv's TEGELIJKERTIJD te kunnen kijken,woonkamer én elders in huis via stroomleiding! Er zijn echter 2 aansluitkastjes nodig en die tweede kost 4 /mnd ook al koop je hem los zelf voor 30 a 40 euro.Als ik elders tv wil kijken moet ik kastje verplaatsen, dus in mijn ogen heb ik maar één tv aansluiting.
Bezwaar II) Bovendien had ik 2 weken bedenk/opzegtijd,maar toen had ik nog NIETS geleverd gekregen. Pas ná ontvangst,opzegtermijn verstreken, constateerde ik dit. Bestelling annuleren MOET tot 2weken NA levering mogelijk zijn !

De oplossing

Je moet opdracht op kunnen zeggen tot 2 weken NA levering produkt, de hardware dus !
Goede uitleg aan telefoon,eigenlijk hebbrn ze gelogen vind ik, ik had gevraagd om tegelijkertijd op 2 tv's te kunnen kijken ZONDER extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Hunsel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    telfort klacht
    Datum
    Mijn abonnement gaat 1 juli in bij telfort,graag eerder reactie gewenst van hun.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Hunsel,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    telfort klacht
    Datum
    Telfort zal in toekomst duidelijker uitleg geven over aansluiten en TEGELIJKERTIJD op meerdere toestellen tv kijken.Ik heb de meerkosten tweedw toestel vergoed gekregen voor de duur van het contract,was 1 jaar. N.a.v. het de tweede opmerking,terug kunnen sturen tot 2 weken ná ontvangst pakket,de hardware dus, heb ik géén reactie gekregen.Dit is ter kennisneming aangenomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
telfort klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen