Klacht Telfort: Ineens van een opgeheven reknr incasseren? Duurt al weken om op te lossen

Klachtnummer
# 140149
Gebruiker
mar123
Datum
2 reacties

Details

Klacht

We zijn al tijden klant van Telfort. Sinds 2 maanden wordt er echter niet meer geincasseerd tot onze verbazing terwijl er altijd voldoende geld op de rekening staat. Wat blijkt na contact: Telfort is ineens pogingen aan het doen tot incasseren op ons oude en inmiddels opgeheven rekeningnr. Terwijl ze daarvoor een jaar lang van onze gewone rekening hebben afgeschreven. Sowieso onbegrijpelijk, maar om dit op te lossen moeten we ons oude rekeningnr weten ter controle en deze hebben we niet eens meer. We hebben ook al een brief met de afschrijvingen van ons reknr het afgelopen jaar, kopie paspoort en al onze gegevens verstuurd en het is nog steeds niet opgelost. Ze zouden gebeld hebben; geen gemiste oproepen, we hebben nog een ander telnr doorgegeven; ook geen gemiste oproepen. Zorg gewoon dat er weer geincasseerd wordt, we snappen het probleem niet! Niet eens verzoorzaakt door ons, maar doordat Telfort ineens ons oude reknr weer gaat gebruiken die niet meer bestaat.

Gewenste oplossing

Gewoon weer incasseren van ons juiste rekeningnummer waarvan jullie dat afgelopen jaar ook hebben gedaan, per eerstvolgende incassodatum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hofland,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Hofland,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (names Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen