Klacht Telfort: Ineens van een opgeheven reknr incasseren? Duurt al weken om op te lossen

mar123

We zijn al tijden klant van Telfort. Sinds 2 maanden wordt er echter niet meer geincasseerd tot onze verbazing terwijl er altijd voldoende geld op de rekening staat. Wat blijkt na contact: Telfort is ineens pogingen aan het doen tot incasseren op ons oude en inmiddels opgeheven rekeningnr. Terwijl ze daarvoor een jaar lang van onze gewone rekening hebben afgeschreven. Sowieso onbegrijpelijk, maar om dit op te lossen moeten we ons oude rekeningnr weten ter controle en deze hebben we niet eens meer. We hebben ook al een brief met de afschrijvingen van ons reknr het afgelopen jaar, kopie paspoort en al onze gegevens verstuurd en het is nog steeds niet opgelost. Ze zouden gebeld hebben; geen gemiste oproepen, we hebben nog een ander telnr doorgegeven; ook geen gemiste oproepen. Zorg gewoon dat er weer geincasseerd wordt, we snappen het probleem niet! Niet eens verzoorzaakt door ons, maar doordat Telfort ineens ons oude reknr weer gaat gebruiken die niet meer bestaat.

Gewoon weer incasseren van ons juiste rekeningnummer waarvan jullie dat afgelopen jaar ook hebben gedaan, per eerstvolgende incassodatum.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Hofland,

KPN Klantenreacties CMT

Telfort
    Geachte mevrouw Hofland,

KPN Klantenreacties CMT (names Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?