Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Ineens van een opgeheven reknr incasseren? Duurt al weken om op te lossen
Details
Klacht
We zijn al tijden klant van Telfort. Sinds 2 maanden wordt er echter niet meer geincasseerd tot onze verbazing terwijl er altijd voldoende geld op de rekening staat. Wat blijkt na contact: Telfort is ineens pogingen aan het doen tot incasseren op ons oude en inmiddels opgeheven rekeningnr. Terwijl ze daarvoor een jaar lang van onze gewone rekening hebben afgeschreven. Sowieso onbegrijpelijk, maar om dit op te lossen moeten we ons oude rekeningnr weten ter controle en deze hebben we niet eens meer. We hebben ook al een brief met de afschrijvingen van ons reknr het afgelopen jaar, kopie paspoort en al onze gegevens verstuurd en het is nog steeds niet opgelost. Ze zouden gebeld hebben; geen gemiste oproepen, we hebben nog een ander telnr doorgegeven; ook geen gemiste oproepen. Zorg gewoon dat er weer geincasseerd wordt, we snappen het probleem niet! Niet eens verzoorzaakt door ons, maar doordat Telfort ineens ons oude reknr weer gaat gebruiken die niet meer bestaat.Gewenste oplossing
Gewoon weer incasseren van ons juiste rekeningnummer waarvan jullie dat afgelopen jaar ook hebben gedaan, per eerstvolgende incassodatum.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.