Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Inleveren Leasetoestel kansloos systeem.
Details
Klacht
Op 17/12 liep mijn vorige abonnement af en zodoende moest mijn oude leasetoestel teruggestuurd worden. Hiervoor ontving ik tijdig een retourenvelop met handleiding etc. Daarin staat dat bij inlevering bij PostNL en bij de winkel je een inleverbewijs krijgt. Bij de winkel zelf aangekomen (op 22/12) blijken dergelijke bewijzen niet te bestaan, kortom ik weet eigenlijk niet of het toestel ingeleverd wordt en kan dus een eigen winkel van Telfort niet vertrouwen. De desbetreffende verkoper heeft zijn gegevens opgeschreven zodat bij kwijtraken ik hem aansprakelijk kan stellen. Volgens de klantenservice moest er wel een inleverbewijs verstrekt worden, waarna ik de verkoper heb opgebeld om dit nogmaals te vragen. Deze blijft bij dat die bewijzen er niet zijn.Nu ruim een week later staat in mijn account van Telfort dat uiteraard mijn toestel nog niet ontvangen is en dat ik tot morgen heb (ineens is de inlevertermijn 2 ipv 4 weken??) anders wordt er €150,- van mijn rekening geschreven.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Telfort duidelijkheid schept in de procedure en als de verkoper nalatig is geweest moet deze hiervoor aansprakelijk worden gesteld.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.