Opgelost door Telfort: Inleveren Leasetoestel kansloos systeem.

Felicia

Op 17/12 liep mijn vorige abonnement af en zodoende moest mijn oude leasetoestel teruggestuurd worden. Hiervoor ontving ik tijdig een retourenvelop met handleiding etc. Daarin staat dat bij inlevering bij PostNL en bij de winkel je een inleverbewijs krijgt. Bij de winkel zelf aangekomen (op 22/12) blijken dergelijke bewijzen niet te bestaan, kortom ik weet eigenlijk niet of het toestel ingeleverd wordt en kan dus een eigen winkel van Telfort niet vertrouwen. De desbetreffende verkoper heeft zijn gegevens opgeschreven zodat bij kwijtraken ik hem aansprakelijk kan stellen. Volgens de klantenservice moest er wel een inleverbewijs verstrekt worden, waarna ik de verkoper heb opgebeld om dit nogmaals te vragen. Deze blijft bij dat die bewijzen er niet zijn.
Nu ruim een week later staat in mijn account van Telfort dat uiteraard mijn toestel nog niet ontvangen is en dat ik tot morgen heb (ineens is de inlevertermijn 2 ipv 4 weken??) anders wordt er €150,- van mijn rekening geschreven.

Ik wil dat Telfort duidelijkheid schept in de procedure en als de verkoper nalatig is geweest moet deze hiervoor aansprakelijk worden gesteld.

Telfort
    Geachte mevrouw Mak,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Felicia
    Iemand van KPN belde om door te geven dat de klacht is overgedragen aan Telfort en dat er contact opgenomen zou worden. Ik wacht af...
    Telfort
    Geachte mevrouw Mak, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Mak, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Felicia
    Prima en adequaat geholpen!

Ook een klacht indienen over Telfort?