Klacht Telfort: Inleveren toestel

Beekie

Meerdere keren envelop aangevraagd voor inleveren toestel. Niet ontvangen. Voor niets naar Phone House Telfort winkel in Amersfoort gereden om toestel in te leveren (staat op website als Telfortwinkel). Kan daar niet worden ingeleverd. Kan geen klacht indienen via website van Telfort omdat die steeds een error geeft. Ik moet toestel voor 12-12-2014 inleveren, gaat nu niet meer lukken.
Wens geen kosten in rekening gebracht te krijgen.

Ik wens alsnog een retourenvelop te ontvangen om het toestel in te leveren en wens geen kosten in rekening gebracht te krijgen voor het te laat inleveren van het toestel. Vergoeding van de door mij gemaakte reiskosten naar Amersfoort (28 km heen en terug) en parkeerkosten € 1 zou op zijn plaats zijn vanwege de onjuiste informatie op de site dat ik het toestel kan inleveren bij een telfortwinkel en op de site staat de Phone House Amersfoort als Telfort winkel vermeld. Ik heb al het mogelijke gedaan om het toestel in te leveren.

Telfort
    Geachte heer Van Beek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Van Beek, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Beekie
    Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat toestel technisch in orde is.
    Telfort
    Geachte heer Van Beek, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie via telefoonnummer 070-343 23 35.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?