Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Inloggen op Mijn telfort lukt niet.
Details
Klacht
Sinds maart dit jaar heb ik Telfort thuis, en sinds die tijd kan ik niet inloggen op Mijn Telfort om mijn contract in te zien, specificaties van rekeningen in te zien (ik heb onbeperkt bellen maar krijg toch verbruikskosten te betalen). Sinds maart krijg ik tot 5 maal toe een ander verhaal: mijn adres klopt niet, mijn wifi is niet goed, ik word teruggebeld door de technische dienst (dat gebeurt nooit), het ligt aan mijn browser (maar inloggen voor een andere klant kan wel!) specificatie kan in verband met privacy niet, je kunt het zo gek niet verzinnen....Telkens een andere medewerker, telkens een ander verhaal. Nooit wordt het probleem opgelost!Gewenste oplossing
Zorgen dat ik kan inloggen op mijn telfort. Zorgen dat ik mijn extra pakketten zelf kan instellen, zoals beloofd. Specificatie van telefoon gebruik, of terug betalen van de in rekening gebrachte kosten als niet bewezen kan worden dat ik gebeld heb met nummers die niet binnen de aanbieding "onbeperkt bellen buitenland" vallen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.