Klacht Telfort: Inloggen op Mijn telfort lukt niet.

sad Niet opgelost
JCH

Sinds maart dit jaar heb ik Telfort thuis, en sinds die tijd kan ik niet inloggen op Mijn Telfort om mijn contract in te zien, specificaties van rekeningen in te zien (ik heb onbeperkt bellen maar krijg toch verbruikskosten te betalen). Sinds maart krijg ik tot 5 maal toe een ander verhaal: mijn adres klopt niet, mijn wifi is niet goed, ik word teruggebeld door de technische dienst (dat gebeurt nooit), het ligt aan mijn browser (maar inloggen voor een andere klant kan wel!) specificatie kan in verband met privacy niet, je kunt het zo gek niet verzinnen....Telkens een andere medewerker, telkens een ander verhaal. Nooit wordt het probleem opgelost!

Zorgen dat ik kan inloggen op mijn telfort. Zorgen dat ik mijn extra pakketten zelf kan instellen, zoals beloofd. Specificatie van telefoon gebruik, of terug betalen van de in rekening gebrachte kosten als niet bewezen kan worden dat ik gebeld heb met nummers die niet binnen de aanbieding "onbeperkt bellen buitenland" vallen.
Telfort heeft ongeveer twee weken gevraagd om het probleem op te lossen. Vrijdag loopt de tweede week af. Daarnaast heb ik nog niets vernomen over de specificatie waar ik om heb gevraagd. Mij zijn kosten in rekening gebracht voor bellen binnen Europa waar ik een abonement voor heb bij Telfort. Ik snap niet dat Telfort de klacht zegt te hebben afgehandeld terwijl er, effectief voor mij, nog niets aan de klacht(en) , zichtbaar, is gedaan.

Telfort

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

Telfort Webcare
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    JCH
    Telfout backoffice heeft contact opgenomen en vraagt rond de twee weken geduld van ons om het probleem op te lossen..
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Telfort?