Opgelost door Telfort: inloggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118299
Gebruiker
Anjos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kortgeleden kreeg ik van Telfort een mail, waarin stond dat e-mailadressen voortaan geld kosten. .
Ik probeer met Telfort in contact te komen, en zie dat ik plotseling 3 mailadressen heb, maar inloggen kan ik niet, omdat mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord niet worden geaccepteerd.
Een mail naar Telfort levert dit antwoord op: - reacties op deze mail worden niet gelezen. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. We gebruiken uw feedback om onze website te verbeteren. - Hier heb ik niets aan.
Voor het Telfort-Forum heb ik het geduld niet.

De oplossing

Ik wil mondeling contact hebben "met een levend mens" van het bedrijf.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kullman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Anjos
    Datum
    prima afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anjos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen