Opgelost door Telfort: Instabiel internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46523
Gebruiker
Giovanni
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Internetverbinding is sinds oplevering instabiel. Modem valt om de paar dagen uit, soms meerdere malen per dag. Modem is inmiddels vervangen, maar problemen duren voort. Telefonsiche klantenservice stuurt me letterlijk van het kastje naar de muur, om over de bereidwilligheid en beleefdheid van de medewerkers nog maar te zwijgen...

De oplossing

Ik verwacht dat Telfort een monteur op hun kosten langsstuurt die de telefoonlijn komt doormeten. Ik heb zelf al een electrici├źn ingeschakeld die het 230 Volt stroomnet heeft doorgemeten. Daarbij zijn geen onregelmatigheden opgemerkt.

7 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Dol,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Giovanni
    Datum
    Ik ben op 13 januari 2014 gebeld door KPN. De medewerker heeft mij verteld dat mijn klacht is doorgezet naar Telfort. Er is mij beloofd dat ik op de hoogte wordt gehouden over de voortgang.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Dol, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Giovanni
    Datum
    Bedankt voor de update. Ik wacht het onderzoek af.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Dol, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Dol, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Giovanni
    Datum
    Het heeft ontzettend lang geduurd voordat Telfort een monteur heeft langsgestuurd. Deze monteur heeft de klachten m.b.t. onstabiel internet (voorlopig) verholpen. Telfort, doe dit nou de volgende keer meteen en laat klanten niet vier maanden van het kastje naar de muur rennen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Giovanni
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy