Opgelost door Telfort: Interactief 'plus / video pakket' loopt gewoon door.

SanderW

Vorige maand viel mij het hoge bedrag van de factuur op. Na contact met de klantenservice wees men mij erop dat ik 2 vinkjes uit moest zetten, anders zou het pakket vrolijk doorlopen. Na deze uitgezet te hebben kreeg ik deze week een factuur met hetzelfde hoge bedrag zonder dat mij het beloofde geld teruggestort werd. Nogmaals gekeken, de vinkjes stonden weer aan. Weer uitgezet, nog een keer gekeken, stond weer aan.
Vervolgens nog een keer contact opgenomen maar ze vertelden me dat ik pas die dag het inderdaad uitgezet heb.

Dus nu heb ik voor een pakket betaald welke ik absoluut niet gebruik.

Het geld terug van de vorige maand. Het geld van een product wat ik niet gebruik.

Telfort
    Geachte heer Wegter,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Ik wacht af.
    Telfort
    Geachte heer Wegter, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    SanderW
    Telfort heeft contact met me opgenomen en het geld word de volgende factuur verrekent. Goede serivce.

SanderW

Ook een klacht indienen over Telfort?