Klacht Telfort: interactieve televisie

Klachtnummer
# 107670
Gebruiker
a.erhotamis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter heeft voor mij, met goede bedoelingen, de interactieve televisie bij telfort besteld zonder mijn toestemming. Dit pakket is 10 dagen later opgestuurd. Ik heb het niet geopend of aangesloten omdat ik het niet wilde. Vanwege omstandigheden heb ik twee weken later kunnen bellen om de bestelling te annuleren. Maar de bedenktijd bleek achteraf 14 dagen vanaf de besteldatum te zijn. Dus nu zit ik voor een jaar vast aan een pakket dat ik niet wil.

De oplossing

Ik wil graag van het contract af. Ik heb het niet zelf besteld.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Erhotamis,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen