Klacht Telfort: Internet afgesloten

Klachtnummer
# 144486
Gebruiker
V.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn internet is afgesloten omdat ik de maand december niet heb betaald dit vind ik niet kunnen omdat wij nog steeds in de maand december zitten en je wordt ook niet geholpen door de klantenservice. Voor zover ik het weet en ook heb begrepen heb ik verder geen achterstand.

Met vriendelijke groeten,
Klant

Gewenste oplossing

Ik wens dat mijn interverbinding weer wordt aangesloten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eduarda,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen