Klacht Telfort: internet afgesloten

Klachtnummer
# 93814
Gebruiker
Helm
Datum
3 reacties

Details

De klacht

29 december mail van telfort dat er een TOTAAL openstaand bedrag is van 41,41.
Dit bedrag betaald (9-1 afgeschreven)
verder niets meer vernomen van Telfort. Geen enkele email meer.
Nu, 21 januari plotseling internet afgesloten omdat het bedrag niet betaald zou zijn ??
Alleen de factuur over januari welke zou vervallen op 23 januari staat nog open. Hier zoals gezegd geen enkele herinnering over ontvangen.
Gebeld met Telfort. Ze sturen een betaal-link en na betaling zou internet weer na ca 2 tot 4 (!) dagen werken. Bovendien een boete van 25 euro!
Hoe kan het zijn dat internet afgesloten is terwijl de laatste factuur niet eens vervallen is ??

De oplossing

Ik ben bereid de factuur per direct te betalen (die over 2 dagen vervalt).
Graag per direct weer internet aansluiten en de kosten laten vervallen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Mels,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Helm
    Datum
    Telfort zou contact met me opnemen binnen 5 dagen.... Tot op heden nog steeds geen enkele reactie (na 13 dagen).
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Mels, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen