Klacht Telfort: internet afgesloten

Helm

29 december mail van telfort dat er een TOTAAL openstaand bedrag is van 41,41.
Dit bedrag betaald (9-1 afgeschreven)
verder niets meer vernomen van Telfort. Geen enkele email meer.
Nu, 21 januari plotseling internet afgesloten omdat het bedrag niet betaald zou zijn ??
Alleen de factuur over januari welke zou vervallen op 23 januari staat nog open. Hier zoals gezegd geen enkele herinnering over ontvangen.
Gebeld met Telfort. Ze sturen een betaal-link en na betaling zou internet weer na ca 2 tot 4 (!) dagen werken. Bovendien een boete van 25 euro!
Hoe kan het zijn dat internet afgesloten is terwijl de laatste factuur niet eens vervallen is ??

Ik ben bereid de factuur per direct te betalen (die over 2 dagen vervalt).
Graag per direct weer internet aansluiten en de kosten laten vervallen!

Telfort
    Geachte heer Mels,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Helm
    Telfort zou contact met me opnemen binnen 5 dagen.... Tot op heden nog steeds geen enkele reactie (na 13 dagen).
    Telfort
    Geachte heer Mels, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?