Klacht Telfort: internet blijft wegvallen ook na nieuw modem

Klachtnummer
# 81626
Gebruiker
zerox
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb steeds vaker last van dat me modem wegvalt (internet tv etc) duurt bijna 5 minuten voor herstarten word er helemaal gek van heb telfort gebeld nieuw modem gekregen nog steeds zelfde probleem kabels enzovoort zijn allemáál in orde

De oplossing

Een stabiel internet zonder dat hij steeds er uit word gegooid.
vergoeding voor het ongemak

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Steijvers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen