Klacht Telfort: Internet Contract- I can't end it before 1 year

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178809
Gebruiker
Lexy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I took an Internet package, 24EURO/month; when I asked about the termination conditions (I am studying here), the guy said "no worries, If you will move to another location where there is internet, just send the proof of your new location, and we will close the contract for you"; I moved to another location, because had to, where there is internet, ,and now they don't want to close my contract (after I send the proof of moving to the new address). How can I fix this situation?Don't want to pay for something that I don't use. They didn't keep their words. thank you, Alexandra

De oplossing

I want to end the contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Dancescu,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lexy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen