Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: internet slecht
Details
Klacht
ik heb sinds october 2012 alles in een van telfort en verlengd in augustus 2012 en sindsdien niks anders dan problemen met internet jullie hebben een nieuwe modem verstuurd in september ongeveer en begin december weer een nieuwe modem verstuurd wegens een klapperende lijn op de modem ? wel erg raar aangezien we het eerste jaar geen problemen hadden met telfort alles in een .zelf al diverse malen gebeld naar klantenservice van telfort ja echt waar krijg je een vraag waar komt je draad in huis ? ok hoe ziet u telefoon doos eruit de hoofdlijn ja moet niet gekker worden maar wel een dure 0900 nummer bellen
Gewenste oplossing
kosteloos annulering van jullie kant want het probleem kan niet opgelost worden jullie zijn er al 4 maanden mee bezig- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.