Opgelost door Telfort: internet slecht

Dennisvan den berg

ik heb sinds october 2012 alles in een van telfort en verlengd in augustus 2012 en sindsdien niks anders dan problemen met internet jullie hebben een nieuwe modem verstuurd in september ongeveer en begin december weer een nieuwe modem verstuurd wegens een klapperende lijn op de modem ? wel erg raar aangezien we het eerste jaar geen problemen hadden met telfort alles in een .
zelf al diverse malen gebeld naar klantenservice van telfort ja echt waar krijg je een vraag waar komt je draad in huis ? ok hoe ziet u telefoon doos eruit de hoofdlijn ja moet niet gekker worden maar wel een dure 0900 nummer bellen

kosteloos annulering van jullie kant want het probleem kan niet opgelost worden jullie zijn er al 4 maanden mee bezig

Telfort
    Geachte heer Van den Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Dennisvan den berg
    afwachten wanneer ze bellen en of ze met een juiste oplossing komen het liefst wat wij willen aangezien ons v ertrouwen in telfort weg is
    Telfort
    Geachte heer Van den Berg, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Dennisvan den berg
    de klacht is goed opgelost
    Telfort
    Geachte heer Van den Berg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Dennisvan den berg
    Door middel van deze stap gekomen tot de juiste afhandeling

Ook een klacht indienen over Telfort?