Opgelost door Telfort: internet slecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44062
Gebruiker
Dennisvan den berg
Datum
6 reacties

Details

Klacht

ik heb sinds october 2012 alles in een van telfort en verlengd in augustus 2012 en sindsdien niks anders dan problemen met internet jullie hebben een nieuwe modem verstuurd in september ongeveer en begin december weer een nieuwe modem verstuurd wegens een klapperende lijn op de modem ? wel erg raar aangezien we het eerste jaar geen problemen hadden met telfort alles in een .
zelf al diverse malen gebeld naar klantenservice van telfort ja echt waar krijg je een vraag waar komt je draad in huis ? ok hoe ziet u telefoon doos eruit de hoofdlijn ja moet niet gekker worden maar wel een dure 0900 nummer bellen

Gewenste oplossing

kosteloos annulering van jullie kant want het probleem kan niet opgelost worden jullie zijn er al 4 maanden mee bezig
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Dennisvan den berg
    Datum
    afwachten wanneer ze bellen en of ze met een juiste oplossing komen het liefst wat wij willen aangezien ons v ertrouwen in telfort weg is
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Berg, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Dennisvan den berg
    Datum
    de klacht is goed opgelost
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Berg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Dennisvan den berg
    Datum
    Door middel van deze stap gekomen tot de juiste afhandeling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen