Klacht Telfort: Internet te langzaam en ook nog eens misleidende informatie op de telfort website

Anoniem

ons internet is de laatste tijd erg traag en onregelmatig. Soms is de downloadsnelheid zelfs lager dan de upload. Ik het hierover het een en ander op het telfort forum gezet maar men wil niet de moeite nemen om de reageren. Op het telfort forum is verteld dat de maximale snelheid op ons adres 21,5 mbit is, en we halen ruim 22 gemeten door telfort. Ik denk persoonlijk dat het bovengenoemde onzin is. Ten tijde van de test haalde ik maximaal 16 mbit.

Als ik de telfort postcode check volg, zegt die dat we ruim 37 mbit moeten kunnen halen, we betalen overigens voor 30. Wij hebben in het verleden snelheden gehaald van rond de 26 en 28 en dat was vrij constant, dus maximaal 21,5mbit is hier mee ontkracht. ook klinkt dat een stuk logischer wanneer je betaald voor 30.

Ik zou graag willen dat telfort een onderzoek doet hiernaar en met een oplossing komt, laat staat reageren.

Een constante internetsnelheid die in ieder geval boven de 20 mbit ligt gemeten vanaf ons adres, in het verleden was dat ook zo dus waarom kan dat niet?

Telfort
    Geachte heer Sipma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Goedendag,
    De 5 werkdagen zijn inmiddels verlopen. Op het forum is eindelijk ook gereageerd, er is een Incident aangemeld bij KPN maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven. Mevrouw Jannie Brand van de afdeling klachten heeft gebeld en gevraagd of ik wou melden als er nieuws was, geen reactie dus dat zal ik dan ook doorgeven. Prettig weekend !
    Anoniem
    Zou mevrouw Jannie Brand of iemand anders van de afdeling klachten kunnen reageren aub?
    Anoniem
    Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met telfort en volgens hun was de klacht afgesloten.Het volgende werd medegedeeld:
    Bij het verlengen van uw abonnement is door KPN netwerkbeheer de snelheid vastgesteld op 21mbit omdat op dat moment dat de meest constante snelheid was. Omdat telfort duidelijk niet levert waarvoor je betaald heb ik gevraagd of KPN netwerkbeheer het kon nakijken en eventueel weer terugstellen naar hoe het was. 1/2
    Anoniem
    2/2 Nou wil telfort dat niet doen, alleen als ik een nieuw abonnement afsluit dat 13 euro per maand meer kost dan gaan ze de snelheid bijstellen. Dus even kort gezegd dezelfde voorwaarden maar dan duurder. Ik heb meerde tv programma's van de VARA hierover geïnformeerd en hopelijk zullen we dan tot meer resultaat komen. Ik verwacht niet dat Telfort nog zal reageren op deze klacht.
    Anoniem
    Heb Telfort vandaag opnieuw gebeld en even de contractvoorwaarden voorgelezen, alsmede voorwaarden van in gebreke stellen. Heb een excuus gekregen voor het voorstel van het verlengen van het abonnement want dat was buiten het boekje en had nooit gemogen.Goed nieuws, maandag komt er een monteur langs en gaat alles opnieuw instellen en metingen verrichten.
    Telfort
    Geachte heer Sipma, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Anoniem
    Helaas geen tijd gehad om te reageren i.v.m. werk buitenland. Het bleek achteraf dat de kabel finaal door de midden lag in de wijkcentrale en kpn netwerkbeheer was compleet verrast dat er nog ruim 10 mbit doorheen ging. de kabel is hersteld en nu hebben we weer internet. helaas vergoed telfort maar 1 maand ongemak terwijl we 3 maanden bagger hadden.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Telfort?