Opgelost door Telfort: Internet werkt nog steeds niet

Thomaskraan

Mijn internet doet het vanaf de installatie al niet. Ik heb twee monteurs aan de telefoon gehad en drie bij mij thuis. Iedereen geeft een andere reden op, niemand wil mij helpen omdat het probleem dat zij constateren 'toevallig' niet binnen hun bevoegdheden ligt en ondertussen ben ik nog niets opgeschoten. Ik betaal al lang voor internet, ik word telkens weer iets anders wijsgemaakt en ondertussen kan ik niks. Dit vind ik zeer onprettig, aangezien ik bijna een maand zonder internet zit.

Ik wil graag een monteur die het juiste probleem constateert en oplost, zonder dat hij het probleem aan iemand anders doorschuift.

Telfort
    Geachte heer Kraan,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Thomaskraan
    Uiteindelijk is alles netjes afgehandeld door Telfort, vandaag is door de vierde monteur alles opgelost en met de klantenservice ben ik een passende oplossing voor de factuur overeengekomen. Zeer correct van Telfort
    Telfort
    Geachte heer Kraan,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Thomaskraan
    Alles is zeer correct opgelost door Telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?