Klacht Telfort: internet

Klachtnummer
# 118351
Gebruiker
RUMIDY
Datum
3 reacties

Details

De klacht

en sinds 2 minuten op zondag 12 juli om 12.13 u. ligt mijn internet er weer uit! weer geen signaal op mijn router! alles ligt er weer uit, geen tv geen internet, belachelijk! wat is dit?!? ik blijf net zo lang deze berichten versturen tot jullie hier wat aan doen!!!

De oplossing

doe hier wat aan Telfort!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Broek,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    RUMIDY
    Datum
    bel me voor 9.45 u. en na 17.00 u.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Broek,

    Zie reactie 117083,

    Die blijft in behandeling en deze zal vervallen, zoals telefonisch afgesproken.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen