Klacht Telfort: Internetsnelheid niet constant

Klachtnummer
# 21770
Gebruiker
MRosenberg
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wij hebben Interactieve TV en Internet van Telfort. We hebben het na heel veel verveel eindelijk allemaal werkend gekregen, hoopte we.. We hebben nu al een aantal weken last van schommelingen in de internetsnelheid. Hij varieert bijv. tijdens een download van 1,5 Mbps naar 0 Mbps. Er is ons een internetsnelheid van 10 Mbps beloofd toen er gevraagd is naar de internetsnelheid. Ik kan zelf ook wel begrijpen dat die 10 Mbps te mooi is om waar te zijn en slechts theoretisch mogelijk is, echter valt de internetsnelheid regelmatig tot aan de 0 Mbps. Wat nogal vervelend is omdat er zo niets op internet te doen is. Ik heb al geprobeerd het wifi kanaal te wijzigen en heb zelfs 1 tot en met 13 geprobeerd om te kijken of het overal was. Helaas was dit wel het geval.

De oplossing

Ik zou graag ontbinding van het contract willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Rosenberg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    MRosenberg
    Datum
    Ik zal maar weer geduldig wachten totdat ik gebeld wordt.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Rosenberg,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    MRosenberg
    Datum
    Belachelijke smoesjes om ervoor te zorgen dat jullie geen slechte naam krijgen op deze site, ik ben nu al meer dan 3 weken aan het wachten en heb ondertussen alleen maar verveel gehad met het internet!!!! Ik eis dat iemand mij binnen een week contacteert, je kunt niet zeggen dat je binnenkort contact op zult nemen en mensen dan vervolgens een maand laten wachten! wat een belachelijke service is dit zeg..
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Rosenberg,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen