Klacht Telfort: Internetsnelheid niet constant

MRosenberg

Wij hebben Interactieve TV en Internet van Telfort. We hebben het na heel veel verveel eindelijk allemaal werkend gekregen, hoopte we.. We hebben nu al een aantal weken last van schommelingen in de internetsnelheid. Hij varieert bijv. tijdens een download van 1,5 Mbps naar 0 Mbps. Er is ons een internetsnelheid van 10 Mbps beloofd toen er gevraagd is naar de internetsnelheid. Ik kan zelf ook wel begrijpen dat die 10 Mbps te mooi is om waar te zijn en slechts theoretisch mogelijk is, echter valt de internetsnelheid regelmatig tot aan de 0 Mbps. Wat nogal vervelend is omdat er zo niets op internet te doen is. Ik heb al geprobeerd het wifi kanaal te wijzigen en heb zelfs 1 tot en met 13 geprobeerd om te kijken of het overal was. Helaas was dit wel het geval.

Ik zou graag ontbinding van het contract willen.

Telfort
    Geachte heer Rosenberg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    MRosenberg
    Ik zal maar weer geduldig wachten totdat ik gebeld wordt.
    Telfort
    Geachte heer Rosenberg,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    MRosenberg
    Belachelijke smoesjes om ervoor te zorgen dat jullie geen slechte naam krijgen op deze site, ik ben nu al meer dan 3 weken aan het wachten en heb ondertussen alleen maar verveel gehad met het internet!!!! Ik eis dat iemand mij binnen een week contacteert, je kunt niet zeggen dat je binnenkort contact op zult nemen en mensen dan vervolgens een maand laten wachten! wat een belachelijke service is dit zeg..
    Telfort
    Geachte heer Rosenberg,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?